promocyjne ceny doładowań

kontakt

ROZMAWIAJ TANIEJ PRZEZ TELEFON STACJONARNY

SZYBKIE DOŁADOWANIE
Jesteś tu: Strona główna Kontakt

Skontaktuj się z nami

Drukuj stronę




Zanim zadasz pytanie sprawdź czy nie ma odpowiedzi w naszym dziale FAQ.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


Skontaktuj się z nami

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00-22:00.

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera i stale bądź na bieżąco z nowościami w ofercie.

Dodaj

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Jak założyć nowe konto VoIP?
    Jeśli wybrałeś już swoje operatora wystarczy pobrać wybrany komunikator i przy pierwszym uruchomieniu programu zakładasz swoje konto. Dokładną informację znajdziesz w dziale "Jak zacząć?".
  • Co to znaczy darmowe dni (freedays)?
    Kupując doładowanie otrzymujesz darmowe połączenia do 365 dni w zależności od wybranego operatora i kwoty doładowania. Oznacza to możliwość bezpłatnych połączeń do wszystkich krajów, które w cenniku połączeń są GRATIS!
    Po wykorzystaniu darmowych dni na Twoim koncie, zachowujesz cały kredyt, ale połączenia są płatne od 0,01-0,015€/min. Kupując następne doładowanie ponownie otrzymujesz kolejne darmowe dni i rozmawiasz ponownie za darmo!
  • Czy mogę przetestować usługę?
    Tak, oczywiście. Aby sprawdzić jakość połączenia pobierz i zainstaluj komunikator wybranego operatora. Możesz wykonać kilka połączeń testowych na telefony stacjonarne lub skorzystać z funkcji połączenia testowego pod numerem "echo123" i sprawdzić jakość własnej rozmowy.
  • Jakie są opłaty wewnątrz sieci VoIP?
    Połączenia wewnątrz sieci są zawsze bezpłatne i nie posiadają żadnego limitu. Jeśli chesz połączyć się z innym użytkownikiem wybierasz jego nazwę użytkownika.
  • Czy mogę otrzymać numer telefonu?
    Tak, oczywiście możesz zamówić własny numer telefonu, chociaż nie jest to obowiązkowe. Numer taki nie różni się niczym od zwykłego numeru telefonu stacjonarnego w danej strefie numeracyjnej. Osoba dzwoniąca na dany numer ponosi standardowe opłaty ustalone przez swojego operatora, natomiast osoba przyjmująca połączenie nie ponosi żadnych opłat.
  • Na jakie numery telefonów mogę dzwonić?
    Na dowolne numery stacjonarne i komórkowe w kraju i za granicą.
    Połączenia z numerami specjalnymi (0700 i 0800) oraz numerami alarmowymi są nierealizowane.
  • Jaki jest czas ważności środków?
    Nie ma określonego czasu ważności konta. Twoje doładowania nigdy nie tracą ważności, środki masz zawsze dostępne, aż do ich wydzwonienia. Dopóki saldo jest dodatnie Twoje konto jest w pełni funkcjonalne. W przypadku gdy stan środków spadnie poniżej zera na koncie zostaną zablokowane połączenia również bezpłatne.
  • W jaki sposób należy wybierać numer?
    Sposób wykonywania połączeń nie różni się niczym od tradycyjnej telefonii:
    - poł. lokalne - 0 + nr kierunkowy + nr abonenta (np. 0 22 123 45 67)
    - poł. międzystrefowe - 0 + nr kierunkowy + nr abonenta (np. 0 22 123 45 67)
    - poł. do sieci komórkowych - 0 + nr abonenta (np. 0 501 123 123)
    - poł. międzynarodowe - 00 + nr kierunkowy kraju + nr abonenta (np. 00 49 1111111111)